Verzenden & Retourneren

 

Gratis verzenden met Bpost bij bestellingen vanaf € 100 (= 1 á 4 werkdagen)

Standaard verzendkosten met Bpost € 5,95 (=1 á 4 werkdagen)

Gratis retourneren (1x) bij bestellingen vanaf € 100 met Bpost (=3 á 5 werkdagen)


VERZENDEN

Bestellingen van een bedrag vanaf € 100 worden gratis verzonden. Indien het aankoopbedrag kleiner als € 100 is, zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening en bedragen standaard € 5,95. Deze kunt u op de factuur terugvinden.

Bpost

Als u voor 15:00 uur (ma/vr) besteld én alle artikelen op voorraad zijn, proberen wij nog dezelfde werkdag uw bestelling te verzenden, anders uiterlijk de volgende werkdag. Bestellingen gedaan in het weekend worden de daaropvolgende maandag of dinsdag verzonden. De bestelling wordt na verzending in de meeste gevallen de volgende werkdag bij u thuis of op het door u gekozen afhaalpunt afgeleverd.

Zodra Bpost de verzending bij ons heeft opgehaald, ontvangt u per e-mail de track&trace code. Hiermee kunt u uw bestelling volgen. Bpost bezorgt pakketten van maandag t/m zaterdag.

Afhaalpunt

Indien u hebt gekozen voor afhalen van uw pakket op een Afhaalpunt krijgt u een email van Bpost zodra het pakket is aangekomen op het door u gekozen Afhaalpunt.
Vanaf dat moment kunt u uw pakket afhalen. Uw pakket blijft 14 dagen beschikbaar op het betreffende afhaalpunt. Indien u na 14 dagen het pakket nog niet hebt opgehaald, wordt het naar ons teruggestuurd. Na ontvangst storten wij het aankoopbedrag minus alle (verzend-)kosten terug op uw rekening.

Transportgarantie

Alle zendingen worden door Mister Big verzekerd. Ongebruikte beschadigde artikelen worden kosteloos door Mister Big vervangen.


BESTELLING ANNULEREN

U kunt uw bestelling binnen 24 uur annuleren. Dit kan alleen als we uw bestelling nog niet hebben verstuurd. Bij twijfel of hebt u een vraag, neem contact op met onze Klantenservice via 00-31-6-24765396 (tussen 10:00-18:00 uur). We vragen naar het ordernummer.


RETOURNEREN

Wanneer u niet tevreden bent over uw aankoop of u wilt uw aankoop ruilen, dan kunt u uw aankoop binnen 30 dagen na ontvangst retourneren (m.u.v. ondergoed en sokken indien de verpakking is aangebroken). Nadat wij de artikelen retour hebben ontvangen storten wij het aankoopbedrag terug of ruilen wij uw aankoop kosteloos om. Artikelen kunnen alleen geretourneerd worden wanneer deze ongedragen en onbeschadigd zijn en niet vervuild door (dieren-)haren zijn. 


Bpost (gratis retourneren = aankopen vanaf € 100)

Bij bestellingen vanaf € 100 kunt u uw aankoop 1x gratis retourneren via Bpost. Volgt u alstublieft de retourinstructies van het retourformulier op dat bij uw bestelling is gevoegd. Per bestelling kunt u eenmaal een Bpost retouretiket per mail ([email protected]) aanvragen, vermeld daarbij het ordernummer. U krijgt dan een Bpost verzendetiket toegezonden.  Dit etiket kunt u printen en op uw retourzending plakken en afgeven bij Bpost.


Bpost (op eigen kosten = aankopen kleiner als € 100 of andere vervoerder)

Indien uw bestelling minder als € 100 is of u wilt toch liever met een andere vervoerder retourneren, zijn de retourkosten voor eigen rekening. Volgt u alstublieft de retourinstructies van het retourformulier op dat bij uw bestelling is gevoegd. U bent zelf aansprakelijk voor de aankomst van het pakket. Bewaar het afgiftebewijs van de vervoerder dus goed.

Het retouradres is: Mister Big
                            T.a.v.: Klantenservice
                            De Run 4479
                            5503 LS VELDHOVEN
                            Nederland

 

Geen retourformulier

Wanneer u het retourformulier kwijt bent geraakt of het zit onverhoopt niet bij de zending , stuur een mail naar [email protected] en wij mailen dit z.s.m. toe. Vermeld s.v.p. altijd het ordernummer.

 

STICHTING WEBSHOP KEURMERK

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.